2010. július 20., kedd

Balaton -2010.

Végre megkaptam az idei nyaralásról készült képeket. Gondoltam nem is késlekedek tovább, s föltöltöm a jelentősebbeket.
Július 5-én indultunk, s júius 11-én jöttünk haza.

A hét közepére kicsit borús időt kaptunk, de jól szórakoztunk.

Magamba roskadva a teraszon.

Volt velünk egy remek függőágy, amibe mindenki szívesen beleült. Vagy éppen feküdt:



ah, man cherry, micsoda művészi pict!

Unalmas óráimban nem egyszer az eget kémleltem, s a felhőket számoltam, vagy éppen magamban gyűjtögettem melyik milyen formát ölt.



"Rajongó vadul hántják le nadrágját.":





Néhány pózos kép:

Gumby.


Meg egy kis emóskodás.


Sajnos, ellenben a legtöbbekkel, én nem fürödtem a Balatonban. Viszont, aktívan résztvettem az esti összejöveteleken, sőt, még vers is született rólam! Szóval csupa jó dolog ért.

Ilyen hatalmas nagy táskában kellett nekem is az odaúton el lennem, ám ,a visszafele úton..


..mégis inkább magam is kocsiba szállottam, mindenféle táskáktól mentesen.





Azért így sokkal kényelmesebb volt.

Pompás hetet töltöttünk el (megint) a Balatonon, remélem jövőre is megyünk!


Csókol titeket: Utazó Paul Stanley aki vagyok. *-8o

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése